Nunta cu buget redus

Nunta cu buget redus

Ce-ar fi daca nunta mult visata, nunta speciala si plina de personalitate, care sa ramana in mintea tuturor ca o amintire draga, ar fi posibila pe timp de criza? Hmm… Ar fi grozav! Dar cum se poate ajunge la asa performanta fara un buget pe masura?

Dupa ce am rasfoit net-ul, mi-am dat seama ca lucrurile care nu sunt standard, care transmit ceva si care diferentiaza si adauga farmec nu sunt ieftine deloc. Si uite asa a inceput hamsterul din creierul meu sa alerge mai repede pe rotita, cautand o solutie.

Uitandu-ma in stanga si in dreapta (mai mult in afara Romaniei, ca la noi nu prea se poarta), am gasit raspunsul: vom face noi singuri multe dintre detaliile pe care le vrem deosebite, iar pe celelalte le vom personaliza cat mai mult, incadrandu-ne in bugetul stramt pe care il avem. Vom avea o nunta cu detalii handmade! Vom avea o nunta care sa ne exprime personalitatea! Vom avea o nunta originala! Sa trecem la treaba!